Nog even en de reis kan beginnen

9 mei 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Hallo allemal!      Morgen start onze reis naar Canada en om dit relax te beginnen starten wij vandaag met een overnachting bij Schiphol.                                                   Wij hebben vandaag nog een half dagje gewerkt en hebben thuis de laatste dingetjes in de koffer gedaan. Opgefrist vertrokken wij met de trein naar Amsterdam waar wij  in het Mercure hotel overnachten.                                                                                       "CANADA we are come" ja wij hebben er zin in. Wij laten ons verrassen wat het weer doet , wij zijn op alles voorbereid. De winterjas en handschoenen gaan mee en de korte broek zit er ook bij. De eerste keer met een camper is voor ons heel spannend en vooral dat het niet de kleinste is :-)  10m.  Wij zitten op campings en hopen dat er een goede WIFI verbinding is om met de thuisfront contact te houden. Moet natuurlijk mijn klein manneke regelmatig kunnen zien, zo gaat dat met oma's. verder wil ik graag deze reislogger probeeren regelmatig te plaatsen om jullie op de hoogde te houden van de avonturen die wij mee maken.

1. Debby van Rijt:
    9 mei 2018
    Een hele fijne vakantie samen!
  2. Andrew, Chris, Selena:
    9 mei 2018
    Veel plezier! Succes met de lange reis!